"TAWAN SELANGOR 2007"

"TAWAN SELANGOR 2007"
"AMK Selangor Teraju Perubahan"

Wednesday, June 27, 2007

Ezam dan Ezam lagi...

"Dato Seri Anwar Ibrahim mengamalkan prinsip politik diktator dan Azmin Ali terlalu berkuasa menentukan halatuju parti dan mempengaruhi keputusan pimpinan"
Itulah antara sebab dan alasan yang terpacul keluar dari mulut mantan Ketua Pemuda Keadilan ,Ezam Mohd Nor tatkala mengumumkan keluar parti keramat ini.
Untuk apa tujuan sekalipun beliau bercakap sedemikian tidaklah kita ketahui.Namun yang diketahui umum ialah mengenai kedangkalan kenyataan tersebut.Setelah meneliti banyak fakta dan auta rakan-rakan, disini saya himpunkan beberapa petikan menarik untuk penelitian semua.
"Ezam ialah seorang pengkhianat kepada perjuangan ini.Beliau pernah komited tetapi kini berpaling tadah menghentam pimpinan parti seolah-olah beliau mewakili suara UMNO/BN"
Samsul Iskandar (Ketua AMK Pusat)
"Seharusnya Ezam mengambil jalan penyelesaian dalaman jika ingin menjalankan reformasi dalam parti dan jika bermasalah dengan Naib Presiden Azmin,bukan keluar dan menghentam parti."
Jonah (Naib Ketua AMK Pusat)
"Ini petanda sebelum Pilihanraya Umum,sejarah membuktikan dari PRU 1999 hingga PRU 2004. Dari Zahid Mat Arip hingga Ruslan Kassim dan kini Ezam Mohd Nor"
Cikgu Fariz Musa (Timbalan Ketua AMK Pusat)
"Ezam mencari publisiti murahan.Siapa saya untuk mempengaruhi Dato Seri? Beliau tokoh besar di peringkat antarabangsa"
Azmin Ali (Naib Presiden)
"Ezam Cuba lemahkan keADILan"
Ahmad Zaki Yamani (Setiausaha AMK Pusat)

No comments: