"TAWAN SELANGOR 2007"

"TAWAN SELANGOR 2007"
"AMK Selangor Teraju Perubahan"

Wednesday, April 25, 2007

BN TERDESAK:CALON KEADILAN DISERANG

Barisan nasional yang melatakkan calonnya untuk mempertahankan kerusi DUN Ijok di Kuala Selangor kini nampak semakin tertekan dan sanggup melakukan apa sahaja demi menjamin kemenangan calon mereka di situ.Fitnah-fitnah dan serangan peribadi berbau hasad dengki, cubaan menjatuhkan maruah serta melupakan jasa calon keADILan,Tan Sri Dato' Abdul Khalid disebar secara meluas melalui media masa.Tidak cukup dengan itu,kini mereka bertindak dengan perbuatan yang sangat melampau.
Rentetan demi rentetan peristiwa yang berlaku seolah-olah menguji kesabaran pendokong dan pejuang-pejuang keadilan terutama sekali di Selangor.Ketegaran penyokong keadilan bersabar atas sikap biadap kader-kader (atau selayaknya di gelar monyet!) telah diuji ketahap yang paling maksima setakat ini.



Sekadar Hiasan





Yang terbaru, calon keADILan bersama rombongannya diserang kumpulan MIC dari ladang Coalfields.Akibat dari serangan fizikal itu, Naib pengerusi BPN Keadilan Selangor P.Krishnasamy telah tercedera.Walaubagaimanapun Tan Sri Khalid dapat dibawa ke tempat yang lebih selamat oleh pengiring beliau.
Kredibility dan sikap pihak polis adalah sangat dipertikaikan dan disangsikan.Dengan kerahan ribuan mata-mata ke kawasan Ijok pada waktu ini,apakah tidak boleh menugaskan seorang- dua pegawainya untuk mengawal keselamatan calon keadilan? Adakah calon keadilan bukan rakyat malaysia? mengapa polis mengamalkan double-standard dalam hal ini?
Adalah ditakuti pilihanraya di negara ini semakin menuju zaman suram.Demokrasi yang sudah tempang ini bakal menghirup nafasnya yang terakhir.






Tragedi pertama:Tan Sri di provokasi di kedai makan.Dua jurugambar media bebas diserang hingga luka.Yang berbaju putih ialah kepala #####T!

Janganlah sehingga pilihanraya dinegara ini kelak terpaksa mengalami nasib seperti ni negara-negara Afrika yang berhujankan peluru hampir setiap kali pilihanraya.
Awas,anak muda Malaysia sudah bangkit,kami sudah sedar! Jangan perkecilkan kematangan dan pemikiran kami.Kami sayang Malaysia! Sabar ada batasnya!!!

No comments: